Referent ds. ewidencji i świadczeń

DO.1102.3.2024.MM

 

OGŁOSZENIE  O  NABORZE

 

D Y R E K T O R

Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Referent ds. ewidencji i świadczeń

 

 

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI

Powiatowy Urząd Pracy

ul. Kościuszki 71A

16-400 Suwałki

 

II. OKREŚLENIE STANOWISKA

Referent ds. ewidencji i świadczeń – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w Dziale Ewidencji i Świadczeń podlegające Kierownikowi Działu Ewidencji i Świadczeń.

 

III. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIĄZANYCH ZE STANOWISKIEM

1. Wymagania niezbędne

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1. Jest obywatelem polskim albo obywatelem państw Unii Europejskiej bądź innych państw, jeżeli na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

  1. Ma pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  2. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  4. Posiada wykształcenie co najmniej średnie.
  5. Posiada doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia w zakresie realizacji zadań ewidencji i świadczeń.

2. Wymagania dodatkowe pożądane

1.  Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

2. Znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tej Ustawy, Ustawy      o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Pracy, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz Ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników, Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych.

  • Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem i w zespole.
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

 

IV. WSKAZANIE ZAKRESU ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

  1. Sporządzanie list wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów, dodatków  aktywizacyjnych.
  2. Dokonywanie potrąceń  z wypłacanych świadczeń na rzecz zaspokojenia należności alimentacyjnych na podstawie tytułu egzekucyjnego lub wyroku sądu.
  3. Rozliczanie list wypłat oraz sporządzanie wykazu osób, które nie odebrały świadczeń w banku i ustalanie kolejnego terminu wypłaty.
  4. Przyjmowanie wniosków i ustalanie prawa do dodatku aktywizacyjnego oraz wydawanie decyzji.
  5. Sporządzanie i podpisywanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy -  PIT–11.
  6. Przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy – PIT -11 osób bezrobotnych.
  7. Obliczanie kwot nienależnie pobranych świadczeń przez osoby bezrobotne.
  8. Zgłaszanie osób bezrobotnych do ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego (w tym członków ich rodzin)  oraz wyłączanie tych osób, którym wygasł tytuł  ubezpieczenia.
  9. Dokonywanie korekty lub zmiany danych osoby ubezpieczonej w Programie PŁATNIK.
  10. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych osób bezrobotnych i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS.
  11. Przekazywanie w formie elektronicznej do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych osób bezrobotnych (w tym członków ich rodzin) i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach (w tym członków ich rodzin).
  12. Wydawanie zaświadczeń do uprawnień pracowniczych i emerytalno – rentowych (w tym  z programu ZASIŁKI).
  13. Wysyłanie do ZUS drogą elektroniczną Raportów ZUS U-4.
  14. Pobieranie elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) z PŁATNIKA w Platformie Usług Elektronicznych.
  15. Aktualizacja słowników lokalnych w Programie SYRIUSZ.

 

IVA. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU

  1. Praca administracyjno-biurowa.
  2. Praca przy monitorze ekranowym.
  3. Praca w kontakcie z klientami Urzędu, duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.
  4. Systematyczne aktualizowanie posiadanej wiedzy poprzez dokształcanie i samokształcenie (wyjazdy służbowe).
  5. Obsługa urządzeń biurowych.
  6. Pierwsza umowa na czas określony. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy, organizuje się służbę przygotowawczą, która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. 

 

IVB. INFORMACJA DODATKOWA

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY

1. List motywacyjny z własnoręcznym podpisem.

2. CV z własnoręcznym podpisem (niezbędny numer telefonu).

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

5. Oświadczenia kandydata z własnoręcznym podpisem wyłącznie według określonego wzoru  dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/. :

  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nieposzlakowanej opinii;
  • o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba, która wygra konkurs zobowiązana jest dostarczyć przed nawiązaniem stosunku pracy zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
  • o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie kandydata o treści „Wyrażam zgodę na ewentualne umieszczenie mojego imienia i nazwiska na liście kandydatów spełniających wymagania formalne” z własnoręcznym podpisem,   która zostanie opublikowana w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.

6. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie.

7. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

8. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wszystkie kserokopie dołączane do dokumentów aplikacyjnych powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „ za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

 

VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w zaklejonych kopertach w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A (pok. 15) do dnia 13 grudnia 2024 roku  do godziny 10.00 z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Referent ds. ewidencji i świadczeń w Dziale Ewidencji i Świadczeń”. 

W przypadku przesłania dokumentów pocztą dokumenty muszą być dostarczone do  Powiatowego Urzędu Pracy najpóźniej w dniu 13.12.2024 r. do godziny 10.00. 

Dokumenty nie mogą być złożone za pośrednictwem faksu i poczty elektronicznej.

2. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, pozostaną bez rozpatrzenia.

3. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne będą powiadomieni telefonicznie o terminach dalszej rekrutacji. Osoby niespełniające wymogów formalnych, nie będą informowane.

4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.pup.suwalki.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach przy ul. Kościuszki 71A.

5. Zastrzegam sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

6. Dokumenty osób niespełniających wymogów formalnych ogłoszonych w naborze lub odrzucone w trakcie dalszej procedury rekrutacyjnej, można odbierać osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach (pok. 15) w okresie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu, informacji o wynikach naboru. Dokumenty nieodebrane  w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Data ogłoszenia konkursu  –  03.12.2024 r.

 

Załącznik Rozmiar Data wysłania
Ogłoszenie o konkursie 642.84 KB 2024-12-03
Zarządzenie nr 11 594.82 KB 2024-12-03
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wzór mrpips 15.19 KB 2024-12-03
Załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze 16.25 KB 2024-12-03
Klauzula informacyjna 149.03 KB 2024-12-03

Specjalista ds. programów

DO.1102.2.2024.MM

 

OGŁOSZENIE  O  NABORZE

 

D Y R E K T O R

Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Specjalista ds. programów

 

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI

Powiatowy Urząd Pracy

ul. Kościuszki 71A

16-400 Suwałki

 

II. OKREŚLENIE STANOWISKA

Specjalista ds. programów – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w Dziale Rynku Pracy podlegające Kierownikowi Działu Rynku Pracy.

 

III. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIĄZANYCH ZE STANOWISKIEM

1. Wymagania niezbędne

  Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. Jest obywatelem polskim albo obywatelem państw Unii Europejskiej bądź innych państw, jeżeli na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.

  3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  4. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

  5. Posiada wykształcenie wyższe.

  6. Posiada doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy w wykonywaniu zadań w zakresie realizacji programów rynku pracy.

2. Wymagania dodatkowe pożądane

  1. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych (pakiet Office, system Windows, Internet).

  2. Znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tej Ustawy, Ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Pracy, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz Ustawy o pomocy publicznej.

  3. Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem i w zespole.

  4. Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

 

IV. WSKAZANIE ZAKRESU ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

  1. Inicjowanie i organizowanie staży.

  2. Realizacja bonów stażowych.

  3. Organizacja prac społecznie – użytecznych.

  4. Refundacja świadczeń integracyjnych oraz kosztów zatrudnienia wspieranego.

  5. Wydawanie osobom bezrobotnym skierowań do uczestnictwa w kontrakcie socjalnym, indywidualnym programie usamodzielniania, lokalnym programie pomocy społecznej lub indywidualnym programie zatrudnienia socjalnego.

  6. Inicjowanie i organizowanie robót publicznych.

  7. Realizacja bonów na zasiedlenie.

  8. Zwrot kosztów zatrudnienia pracowników pomagającym pracownikom niepełnosprawnym    w pracy.

  9. Dokonywanie zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca odbywania stażu   lub prac społecznie użytecznych, dokonywanie zwrotu kosztów zakwaterowania osobom skierowanym na staż, refundacja kosztów opieki nad dzieckiem lub dziećmi (osobą zależną) osobom bezrobotnym skierowanym na staż.

  10. Prowadzenie korespondencji w zakresie załatwianych spraw.

  11. Monitorowanie aktualności przepisów prawnych i wprowadzanie zmian do obowiązujących zasad, procedur, wytycznych i druków.

  12. Gospodarowanie i analiza wykorzystania środków finansowych przyznanych na udzielanie wsparcia określonego w zakresie czynności.

  13. Zapewnienie efektywności zatrudnieniowej i kosztowej realizowanych form wsparcia na optymalnym poziomie.

  14. Wykonywanie kontroli w miejscu realizacji wsparcia.

  15. Przygotowywanie informacji dla potrzeb analiz i statystyki oraz sprawozdań z zakresu pomocy publicznej.

  16. Współdziałanie z innymi stanowiskami w zakresie realizowanych zadań.

  17. Stosowanie zasad określonych przez dokumenty Polityki Bezpieczeństwa Informacji.

  18. Sprawowanie kontroli bieżącej wykonywanych czynności, samokontroli pracy własnej oraz samooceny systemu kontroli zarządczej.

  19. Terminowe i prawidłowe prowadzenie spraw z zakresu powierzonych zadań.

 

IVA. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU

  1. Praca administracyjno-biurowa.

  2. Praca przy monitorze ekranowym.

  3. Praca polegająca na stałym kontakcie z klientami Urzędu, stały duży dopływ informacji i gotowość  do odpowiedzi.

  4. Systematyczne aktualizowanie posiadanej wiedzy poprzez dokształcanie i samokształcenie  (wyjazdy służbowe).

  5. Obsługa urządzeń biurowych.

  6. Pierwsza umowa na czas określony. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na   stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy, organizuje się służbę przygotowawczą, która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. 

 

IVB. INFORMACJA  DODATKOWA

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6%.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY

   1. List motywacyjny z własnoręcznym podpisem.

   2. CV z własnoręcznym podpisem (niezbędny numer telefonu).

   3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

   4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

   5. Oświadczenia kandydata z własnoręcznym podpisem wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.  :

  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw     publicznych  i o nieposzlakowanej opinii;

  • o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba, która wygra  konkurs zobowiązana jest dostarczyć przed nawiązaniem stosunku pracy zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);

  • o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;

  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

  • oświadczenie kandydata o treści „Wyrażam zgodę na ewentualne umieszczenie mojego imienia i  nazwiska na liście kandydatów spełniających wymagania formalne” z własnoręcznym podpisem, która zostanie opublikowana w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.

   6. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie.

   7. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

   8. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wszystkie kserokopie dołączane do dokumentów aplikacyjnych powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „ za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

 

VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w zaklejonych kopertach w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A  (pok. 15)  do  dnia 23 sierpnia 2024 roku  do godziny 10.00 z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista ds. programów w Dziale Rynku Pracy”. W przypadku przesłania dokumentów pocztą dokumenty muszą być dostarczone do Powiatowego Urzędu Pracy najpóźniej w dniu 23.08.2024 r. do godziny 10.00.Dokumenty nie mogą być złożone za pośrednictwem faksu i poczty elektronicznej.

  2. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, pozostaną bez rozpatrzenia.

  3. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne będą powiadomieni telefonicznie o terminach dalszej rekrutacji. Osoby niespełniające wymogów formalnych, nie będą informowane.

  4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.pup.suwalki.pl/)  oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach przy ul. Kościuszki 71A.

  5. Zastrzegam sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

  6. Dokumenty osób niespełniających wymogów formalnych ogłoszonych w naborze lub odrzucone w trakcie dalszej procedury rekrutacyjnej, można odbierać osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach (pok. 15) w okresie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu, informacji o wynikach naboru. Dokumenty nieodebrane  w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Data ogłoszenia konkursu  – 12.08.2024 r.


LISTA    KANDYDATÓW

SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE

na wolne stanowisko urzędnicze

Specjalista ds. programów

w Dziale Rynku Pracy

w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach

  

Informujemy, iż w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze:

  1. Urszula Zaremba

 

Data 27 sierpnia 2024


Suwałki, dnia 28 sierpnia 2024r.

 

INFORMACJA  O  WYNIKACH  NABORU

W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W SUWAŁKACH

na wolne stanowisko urzędnicze

Specjalista ds. programów

 

                                                                                                                                                                                                                                                         

          Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. programów w Dziale Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach została wybrana Pani Urszula Zaremba. 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru

 

        Pani Urszula Zaremba spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Ponadto w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawnych dotyczących zadań przewidzianych na danym stanowisku. W procesie naboru ocenione zostały predyspozycje, cechy osobowościowe i wiedza merytoryczna. Posiadana wiedza, kwalifikacje  i umiejętności pozwolą na sprawne wdrożenie oraz prawidłowe wykonywanie obowiązków.


 

Informacji o wyniku naboru na stanowisko: referent ds. obsługi sekretariatu

Suwałki, dnia 27 czerwca 2024r.

 

 

 

INFORMACJA  O  WYNIKACH  NABORU

 

W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W SUWAŁKACH

 

na wolne stanowisko urzędnicze

Referent ds. obsługi sekretariatu

                                                                                                                                                                                                                                                         

          Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. obsługi sekretariatu w Dziale Organizacyjnym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach została wybrana Pani Krystyna Pietrołaj. 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru

 

        Pani Krystyna Pietrołaj spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Ponadto w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawnych dotyczących zadań przewidzianych na danym stanowisku. W procesie naboru ocenione zostały predyspozycje, cechy osobowościowe i wiedza merytoryczna. Posiadana wiedza, kwalifikacje  i umiejętności pozwolą na sprawne wdrożenie oraz prawidłowe wykonywanie obowiązków.

 

Załącznik Rozmiar Data wysłania
skan informacji o wyniku naboru 71.11 KB 2024-06-27

Protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko: referent ds. obsługi sekretariatu

PROTOKÓŁ

Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA WOLNE

STANOWISKO URZĘDNICZE

REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W SUWAŁKACH

 

sporządzony w dniu 27 czerwca 2024 roku

Nabór przeprowadziła  Komisja w składzie:

  1. Przewodnicząca Komisji:    Hanna Moroz – Zastępca Dyrektora
  2. Sekretarz Komisji:               Maria Masłowska – Starszy Inspektor 
  3. Członek Komisji:                 Anna Cichocka  – Kierownik Działu Organizacyjnego

Liczba złożonych ofert - 7,  w tym ofert spełniających wymagania formalne - 5. 

Na rozmowę kwalifikacyjną zgłosiło się 5 osób.

Zastosowano następujące metody i techniki naboru:

  1. Ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej i  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
  2. Analiza ofert  przedstawionych  przez kandydatów pod względem spełnienia wymagań oraz złożonych dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze.
  3. Rozmowa kwalifikacyjna, podczas której kandydaci prezentują swoją wiedzę, przygotowanie zawodowe i umiejętności.

Kandydaci uszeregowani według poziomu spełnienia przez nich kwalifikacji oraz wymagań określonych 

w ogłoszeniu o naborze:

1. Pani Krystyna Pietrołaj

2. Pani Urszula Andruszkiewicz

3. Pani Julia Zuzanna Słowikowska

4. Pani Anita Frąckiewicz

5. Pani Aneta Wierzchowska

 

W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia na w/w stanowisko wybrana została:

Pani Krystyna Pietrołaj.

 

Uzasadnienie wyboru.

 

Kandydatka  na stanowisko referent ds. obsługi sekretariatu spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Ponadto, w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawnych dotyczących zadań przewidzianych na danym stanowisku.

W procesie naboru ocenione zostały predyspozycje, cechy osobowościowe i wiedza merytoryczna. Posiadana wiedza, kwalifikacje i umiejętności pozwolą na sprawne wdrożenie oraz prawidłowe wykonywanie obowiązków.

Załączniki do protokołu:

  1. Zestawienie spełnienia przez kandydatów wymogów formalnych  określonych w ogłoszeniu.
  2. Zestawienie wymaganych dokumentów wymienionych w ogłoszeniu.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne.

Lista kandydatów na stanowisko Referent  ds. obsługi sekretariatu w związku z ogłoszeniem na nabór

LISTA    KANDYDATÓW

SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE

na wolne stanowisko urzędnicze

Referent ds. obsługi sekretariatu

w Dziale Organizacyjnym

w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach

 

Informujemy, iż w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze:

  1. Julia Zuzanna Słowikowska
  2. Krystyna Pietrołaj
  3. Aneta Wierzchowska
  4. Urszula Andruszkiewicz
  5. Anita Frąckiewicz
Załącznik Rozmiar Data wysłania
Lista kandydatów na stanowisko: Referent ds. obsługi sekretariatu 47.48 KB 2024-06-26

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Referent  ds. obsługi sekretariatu

DO.1102.1.2024.MM

 

OGŁOSZENIE  O  NABORZE

 

D Y R E K T O R

Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Referent  ds. obsługi sekretariatu

 

 

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI

Powiatowy Urząd Pracy

ul. Kościuszki 71A

16-400 Suwałki

 

II. OKREŚLENIE STANOWISKA

Referent ds. obsługi sekretariatu – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w Dziale Organizacyjnym podlegające Kierownikowi Działu Organizacyjnego.

 

III. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIĄZANYCH ZE STANOWISKIEM

1. Wymagania niezbędne

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1. Jest obywatelem polskim albo obywatelem państw Unii Europejskiej bądź innych państw, jeżeli  na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.

3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

5. Posiada wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego wymagany jest 1 rok stażu pracy na danym stanowisku.

 

2. Wymagania dodatkowe

· Preferowane wykształcenie wyższe.

· Doświadczenie zawodowe na danym stanowisku.

· Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

· Znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej.

· Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem i w zespole.

· Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

 

IV. WSKAZANIE ZAKRESU ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

1. Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy.

2. Gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy.

3. Obsługa kancelaryjna Urzędu:

-  obsługa centrali telefonicznej, faxu, kserokopiarki, komputera oraz obsługa poczty elektronicznej,

-  przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,

-  prowadzenie rejestru skarg i wniosków,

-  sprawowanie nadzoru nad książką kontroli przeprowadzonych w PUP przez organy kontroli zewnętrznej,

-  przyjmowanie i nadawanie korespondencji na pocztę,

-  rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją,

-  prowadzenie rejestru wpływających ofert przetargowych.

4. Stosowanie zasad określonych przez dokumenty Polityki Bezpieczeństwa informacji.

5. Przetwarzanie danych osobowych (zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie,   zmienianie, udostępnianie i ich usuwanie w zbiorach działu Organizacyjnego).

6. Ochrona danych osobowych zawartych w zbiorach Działu Organizacyjnego przed dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, ujawnieniem lub pozyskaniem danych przez osoby nieupoważnione.

7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową.

 

IVA. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU

1. Praca administracyjno - biurowa.

2. Praca przy monitorze ekranowym.

3. Praca polegająca na stałym kontakcie z klientami Urzędu, stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.

4. Systematyczne aktualizowanie posiadanej wiedzy poprzez dokształcanie i samokształcenie.

5. Obsługa urządzeń biurowych.

6. Pierwsza umowa na czas określony. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy, organizuje się służbę przygotowawczą, która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. 

 

IVB. INFORMACJA DODATKOWA

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6%.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY

1. List motywacyjny z własnoręcznym podpisem.

2. CV z własnoręcznym podpisem (niezbędny numer telefonu).

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

5. Oświadczenie kandydata z własnoręcznym podpisem wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/:

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nieposzlakowanej opinii;

- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba, która wygra konkurs zobowiązana jest dostarczyć przed nawiązaniem stosunku pracy zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);

- o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;

- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

- oświadczenie kandydata o treści „Wyrażam zgodę na ewentualne umieszczenie mojego     imienia i nazwiska na liście kandydatów spełniających wymagania formalne”  z własnoręcznym podpisem, która zostanie opublikowana w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.

6. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie.

7. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

8. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wszystkie kserokopie dołączane do dokumentów aplikacyjnych powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „ za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

 

VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w zaklejonych kopertach w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach,  ul. Kościuszki 71A  (pok. 15)  do  dnia  24 czerwca 2024 roku  do godziny 10.00 z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Referent ds. obsługi sekretariatu  w Dziale Organizacyjnym”. 

2. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, pozostaną bez rozpatrzenia.

3. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne będą  powiadomieni   telefonicznie o terminach dalszej rekrutacji. Osoby niespełniające wymogów formalnych, nie będą informowane.

4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.pup.suwalki.pl/)  oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach przy ul. Kościuszki 71A.

5. Zastrzegam sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

6. Dokumenty osób niespełniających wymogów formalnych ogłoszonych w naborze lub odrzucone w trakcie dalszej procedury rekrutacyjnej, można odbierać osobiście  w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach (pok. 15) w okresie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu, informacji o wynikach naboru. Dokumenty nieodebrane  w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Data ogłoszenia konkursu  – 10.06.2024 r.

Załącznik Rozmiar Data wysłania
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Referent  ds. obsługi sekretariatu 511.36 KB 2024-06-10
Zarządzenie nr 6 463.75 KB 2024-06-10
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze 94.84 KB 2024-06-10
Klauzula informacyjna 16.35 KB 2024-06-10
Kwestionariusz osobowy 15.19 KB 2024-06-10