DO.1102.1.2024.MM

 

OGŁOSZENIE  O  NABORZE

 

D Y R E K T O R

Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Referent  ds. obsługi sekretariatu

 

 

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI

Powiatowy Urząd Pracy

ul. Kościuszki 71A

16-400 Suwałki

 

II. OKREŚLENIE STANOWISKA

Referent ds. obsługi sekretariatu – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w Dziale Organizacyjnym podlegające Kierownikowi Działu Organizacyjnego.

 

III. OKREŚLENIE WYMAGAŃ ZWIĄZANYCH ZE STANOWISKIEM

1. Wymagania niezbędne

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1. Jest obywatelem polskim albo obywatelem państw Unii Europejskiej bądź innych państw, jeżeli  na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.

3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

5. Posiada wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego wymagany jest 1 rok stażu pracy na danym stanowisku.

 

2. Wymagania dodatkowe

· Preferowane wykształcenie wyższe.

· Doświadczenie zawodowe na danym stanowisku.

· Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

· Znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej.

· Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem i w zespole.

· Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

 

IV. WSKAZANIE ZAKRESU ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

1. Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy.

2. Gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy.

3. Obsługa kancelaryjna Urzędu:

-  obsługa centrali telefonicznej, faxu, kserokopiarki, komputera oraz obsługa poczty elektronicznej,

-  przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,

-  prowadzenie rejestru skarg i wniosków,

-  sprawowanie nadzoru nad książką kontroli przeprowadzonych w PUP przez organy kontroli zewnętrznej,

-  przyjmowanie i nadawanie korespondencji na pocztę,

-  rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją,

-  prowadzenie rejestru wpływających ofert przetargowych.

4. Stosowanie zasad określonych przez dokumenty Polityki Bezpieczeństwa informacji.

5. Przetwarzanie danych osobowych (zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie,   zmienianie, udostępnianie i ich usuwanie w zbiorach działu Organizacyjnego).

6. Ochrona danych osobowych zawartych w zbiorach Działu Organizacyjnego przed dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, ujawnieniem lub pozyskaniem danych przez osoby nieupoważnione.

7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową.

 

IVA. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU

1. Praca administracyjno - biurowa.

2. Praca przy monitorze ekranowym.

3. Praca polegająca na stałym kontakcie z klientami Urzędu, stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.

4. Systematyczne aktualizowanie posiadanej wiedzy poprzez dokształcanie i samokształcenie.

5. Obsługa urządzeń biurowych.

6. Pierwsza umowa na czas określony. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy, organizuje się służbę przygotowawczą, która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. 

 

IVB. INFORMACJA DODATKOWA

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6%.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY

1. List motywacyjny z własnoręcznym podpisem.

2. CV z własnoręcznym podpisem (niezbędny numer telefonu).

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/.

5. Oświadczenie kandydata z własnoręcznym podpisem wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie http://bip.pup.suwalki.pl/:

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nieposzlakowanej opinii;

- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba, która wygra konkurs zobowiązana jest dostarczyć przed nawiązaniem stosunku pracy zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);

- o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;

- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

- oświadczenie kandydata o treści „Wyrażam zgodę na ewentualne umieszczenie mojego     imienia i nazwiska na liście kandydatów spełniających wymagania formalne”  z własnoręcznym podpisem, która zostanie opublikowana w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.

6. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie.

7. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

8. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wszystkie kserokopie dołączane do dokumentów aplikacyjnych powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „ za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

 

VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w zaklejonych kopertach w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach,  ul. Kościuszki 71A  (pok. 15)  do  dnia  24 czerwca 2024 roku  do godziny 10.00 z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Referent ds. obsługi sekretariatu  w Dziale Organizacyjnym”. 

2. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, pozostaną bez rozpatrzenia.

3. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne będą  powiadomieni   telefonicznie o terminach dalszej rekrutacji. Osoby niespełniające wymogów formalnych, nie będą informowane.

4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.pup.suwalki.pl/)  oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach przy ul. Kościuszki 71A.

5. Zastrzegam sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

6. Dokumenty osób niespełniających wymogów formalnych ogłoszonych w naborze lub odrzucone w trakcie dalszej procedury rekrutacyjnej, można odbierać osobiście  w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Suwałkach (pok. 15) w okresie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu, informacji o wynikach naboru. Dokumenty nieodebrane  w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Data ogłoszenia konkursu  – 10.06.2024 r.

Załącznik Rozmiar Data wysłania
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Referent  ds. obsługi sekretariatu 511.36 KB 2024-06-10
Zarządzenie nr 6 463.75 KB 2024-06-10
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze 94.84 KB 2024-06-10
Klauzula informacyjna 16.35 KB 2024-06-10
Kwestionariusz osobowy 15.19 KB 2024-06-10